Zwrot, reklamacja i wymiana

Odstąpienie od umowy (zwrot Towaru)

Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować sklep El Pomelo na adres wskazany w punkcie 1.3 Regulaminu o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłali informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

Zakupiony Towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu wraz z formularzem zwrotu i dowodem zakupu na adres Sklepu: El Pomelo s.c., Ul. Wazów 17, 01-986 Warszawa, z dopiskiem „ZWROT”. Klient zobowiązany jest do zwrotu nabytego Towaru na własny koszt.

Sklep dokona zwrotu płatności uzyskanych od Klienta, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym doręczono informację o odstąpieniu.

Zwracana kwota płatności zostanie przekazana na konto wskazane przez Klienta w formularzu zwrotu. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

 

 

 

Reklamacja

Reklamacje należy składać na adres sklep@elpomelo.pl lub pisemnie na adres El Pomelo s.c., ul. Wazów 17, 01-986 Warszawa.

Składając reklamację należy dostarczyć do Sklepu reklamowany produkt, wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacji.

Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni, od daty otrzymania Towaru.

Towar zostanie odesłany do producenta, który rozpatrzy reklamację.

Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona na korzyść Klienta, w pierwszej kolejności Towar zostanie naprawiony, jeśli naprawa nie będzie możliwa Towar zostanie wymieniony na nowy.

W każdym przypadku Kupujący może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę.

Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.

W przypadku kiedy naprawa lub wymiana nie będzie możliwa Sklep na podstawie uzgodnień z Klientem, zwróci Klientowi należność lub zaoferuje Klientowi inne, dostępne w Sklepie Towary. Koszty dostawy ponosi w takim wypadku Sklep.

W przypadku kiedy reklamacja będzie nieuzasadniona, Klient podejmuje decyzje czy towar ma być odesłany do Klienta. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie Towaru zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji lub zwrotu Towaru.

Reklamacji nie podlegają: naturalne zużycie się produktów, przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia, itp.).

Klient utraci prawo do reklamacji, jeżeli przed upływem 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności Towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie na adres mailowy: sklep@elpomelo.pl zawiadomienie przed jego upływem.

FORMULARZ REKLAMACJI

 

Wymiana 

Nie prowadzimy wymiany towaru. 

Można towar zwrócić (odstąpienie od umowy) oraz złożyć zamówienie na inny, bardziej dobrany towar.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl